Všetci sme ľudia. Snažíme sa robiť všetko najlepšie ako vieme, no dokážeme aj pochybiť. Napriek tomu robíme všetko preto aby sme minimalizovali chyby a aby boli zákazníci spokojní.
Sme hrdí na našich zamestnancov a tiež na náš dispečing. Taxikári to vôbec nemajú ľahké. Zákazník sa chce len odviezť rýchlo a spoľahlivo kam potrebuje. Ale tak ako má každý zákazník svoj “príbeh”, má ho aj taxikár. Sú to ľudia, ktorí živia svoje rodiny. Strávia veľa hodín za volantom a okrem šoférovania sa ešte snažia spríjemniť jazdu zákazníkovi nejakou milou poznámkou či príhodou. Nie vždy sa dá všetko zorganizovať podľa Vašich predstáv. Dispečing preberá Vaše objednávky a snaží sa vybaviť všetko v čo najkratšom čase a čo najefektívnejšie. No na to, aby ste boli na 100% spokojní potrebujeme Vašu spoluprácu. Napíšeme Vám pár tipov, ktoré pomôžu pri organizácii práce nám aj Vám 🙂
– Ak potrebujete stihnúť vlak, alebo autobus, volajte aspoň pol hodinku dopredu. Zároveň informujte dispečerku o presnom odchode Vášho autobusu/vlaku. Stáva sa, že zákazník túto informáciu nepovie a mylne sa domnieva, že ak mu ide autobus 10:10 hod, tak stačí zavolať o 10:00 hod 🙂 a neuvedomí si, že do 10 minút sa taxík dostane k nemu, ale ďalších 10 minút môže trvať cesta na miesto určenia. Zákazník spoj nestihne a je nespokojný. Má pocit, že nedokážeme splniť čo tvrdíme, že máme dojazdy do 10 minút v rámci BB.

– Prezváňanie zákazníkov nie je štandardné. Ak si objednáte taxík, dispečerka Vás informuje o čase dojazdu k Vám. Dispečerka Vám zavolá s informáciou o tom, že Vás taxík už čaká len v dvoch prípadoch a to: ak sa s Vami vopred dohodne na prezvonení z dôvodu, že sa nedá presne určiť čas príjazdu, alebo ak sa taxík potrebuje dostať čo najskôr na ďalšiu objednávku.

– Ak nastane situácia, v ktorej neviete ako reagovať, napríklad ste si nie istí či Vám taxikár povedal správnu cenu, nebojte sa opýtať. Zavolajte na dispečing a overte si to. Naša spoločnosť má nastavené pravidlá tak, aby cenu za ktorú Vás vezie taxikár počuli všetci jeho kolegovia na smene, vedúci smeny a aj dispečing. Táto trojitá kontrola Vám zabezpečí istotu v tom, že zaplatíte len za to, za čo v skutočnosti máte. No ak si aj tak nie ste istí, zavolajte na dispečing opakovane, alebo nám pošlite dotaz na intaxi@intaxi.sk
– Ak nasadnete omylom do iného taxíka, zodvihnite nám telefón 🙂
– Ak si v taxíku niečo zabudnete, radi Vám to odložíme na dispečingu a môžete si zabudnutú vec kedykoľvek vyzdvihnúť, prípadne Vám ju vodič rád dovezie kam potrebujete. Prinesenie vecí je spoplatnené štandardne, ako klasický odvoz podľa cenníka.
– Všetci milujeme psíky. My dokonca radi Vaše psíky odvezieme. Informujte o prevoze Vášho miláčika dispečing vopred 🙂
Aj takéto drobné rady a tipy pomôžu k tomu, aby sme si prácu nekomplikovali, ale uľahčili. Našu prácu neberieme len ako zamestnanie, ale ako poslanie. Chceme aby ste sa s nami cítili dobre a bezpečne. Ďakujeme za Vašu dôveru! Každý deň sa snažíme byť lepší …….
inTAXI s.r.o.